卡野
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




你知唔知你真系好烦啊. 你究竟想我点喈. 你话我裤脚改得太明显. 我都同人换过条无咁明显架拉. 俾你过目过拉. 你失亿啊?! 又讲多次. 你见到佢改裤脚打俾佢屋企人无人接. 你觉得好无面啊? 就打俾我屋企人拉喎. 你有无再无聊啲啊. Shxt!!!!!!! 你系米好得闲喈. x嗱妈星啊. 点解啲粉笔灰唔整得盲你架!!!! ...
More
你知唔知你真系好烦啊. 你究竟想我点喈. 你话我裤脚改得太明显. 我都同人换过条无咁明显架拉. 俾你过目过拉. 你失亿啊?! 又讲多次. 你见到佢改裤脚打俾佢屋企人无人接. 你觉得好无面啊? 就打俾我屋企人拉喎. 你有无再无聊啲啊. Shxt!!!!!!! 你系米好得闲喈. x嗱妈星啊. 点解啲粉笔灰唔整得盲你架!!!! 好心你去睇眼就顺便睇埋个x脑拉. x你妈!!
Less

13