卡野
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




DEAR KEI: 昨天看了张学友的演唱会[相片迟点相册更新~] 想一下 上一次看他的演唱会大概是七.八年前了 很多人都会问我怎么会喜欢一个这么老的人 那是因为我爸爸喜欢,我从小就听他的歌 而且他年龄跟我爸一样大.有点亲切感吧... 歌神就是歌神 开场很准时 我们仲迟咗少少.. 一开始就劲歌热舞 然后就大唱经典歌好似同 跟 ...
More
DEAR KEI: 昨天看了张学友的演唱会[相片迟点相册更新~] 想一下 上一次看他的演唱会大概是七.八年前了 很多人都会问我怎么会喜欢一个这么老的人 那是因为我爸爸喜欢,我从小就听他的歌 而且他年龄跟我爸一样大.有点亲切感吧... 歌神就是歌神 开场很准时 我们仲迟咗少少.. 一开始就劲歌热舞 然后就大唱经典歌好似同 跟住就翻唱同埋 ------------------------------------------- 第二Part多数都系快歌 唱饿郎传说嘅时候大家都好high 唔记得边首歌嘅时候 仲玩起人浪,真系high到爆~ 第2part尾声嘅时候仲唱咗好几首佢自己作嘅歌 包括写俾大女嘅.写俾老婆嘅<讲你知>同埋有一首系写03年走咗嘅几位歌手 不过我唔记得咗叫咩名..=______= ------------------------------------------- 第3part可以话系国语歌为主 加上演绎咗一小段雪狼湖 我之前都无睇过,今次算系补翻啦~ 个故事大概系讲一对本身好恩爱嘅恋人(张学友同一个女) 之后因为第3者嘅介入 张学友一气之下就谂住杀咗个第3者 点知个女就阻止佢去杀佢 之后张学友就刮咗个女一巴 仲自欺欺人咁认为个女唔会离开佢 因为个女仲系爱佢嘅 但可惜,个女最后都系离开咗佢. 故事我大概就系理解到呢啲..哈哈~ 音乐剧完咗之后唱咗首 跟住就介绍啲鼓手啊,吉他手啊,音乐监制啊,和音啊等等嘅工作人员 就谢幕啦~ ------------------------------------------- 之后紧系安哥啦~ 不过呢个时候都有啲人开始离开啦 真系走宝 都安哥咗成个钟咁济 期间唱咗首我唔记得叫咩名嘅快歌 同埋王莞之写嘅 ...等[因为我都唔记得晒啦] 啊,系啦,仲有同埋 简直就系当晚嘅高潮啊. 今次演唱会我录低咗某部分嘅音乐 但系因为格式嘅问题摆唔到上嚟 不过我觉得我听翻啲录音都可以记得当时嘅气氛 今次直头系超值啊~~ 赞!!!!!!!!!!!!
Less

1