Winnie
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




終於行散學禮了 證明了什麽? 我終於讀完初二? 這個也錯 答案就是: 我的痛苦生涯無邊無際 補課呀補課呀天呀我不要!! 可是……可是…… 你知道我很從眾心理的呀 個個都去我都不會吃虧嘛 哎又要日日早起身 還要寫什麽鬼申請書真喺好x! 幸好瑤姐肯大無畏幫我一式兩份 無所謂啦反正我們不同班對不對哈哈 等我要想 ...
More
終於行散學禮了 證明了什麽? 我終於讀完初二? 這個也錯 答案就是: 我的痛苦生涯無邊無際 補課呀補課呀天呀我不要!! 可是……可是…… 你知道我很從眾心理的呀 個個都去我都不會吃虧嘛 哎又要日日早起身 還要寫什麽鬼申請書真喺好x! 幸好瑤姐肯大無畏幫我一式兩份 無所謂啦反正我們不同班對不對哈哈 等我要想想這十天有什麽消遣先得 不可以悶到發毛的!! 我這么有幽默精神對不對 一定可以令自己開心的呀 希望有點有趣的東西發生啦 —————————————————— 哎今日搬行李搬到我趴曬地 回到家還要給那隻老太婆罵 好吧好吧我都懶得和你吵呀 不過心裡其實好不順 次次放假都要世界大戰 哎 給次開心點好不好 ———————————————— 老豆你好勁 咁清楚我老媽心裡 “你下次媽咪發火個時就好走出嚟啦, 唔喺冇嘚你玩嘎啦~” 知道咯。 ————————————————— 只老鼠明天去陽光與海灘啦 哎我就up臭又發毛咯 記得帶手信呀衰嘢 ———————————————— “情人節快樂” “下?” ———————————————— 大爆料呀 茵妹妹有男朋友啦喔 不過她不肯透露呀點算 —————————————————— 死咯… 突然有點掛住一個人… —————————————————— 打工!
Less

0
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




Why??why??难道db-db搞调整?点解我成晚都上唔到噶。 搞到我更新唔到啦…… 今日早上喺屋企藕下藕下又一朝。 下午本来想出去啦点知噼里啪啦喺咁落雨,好在后来细翻,可以出去啦。 我、FI、YO一起HIGH TEA。哎D&M嘅意粉真喺超级难吃我好想呕啊……食咗一半我再都忍唔住啦。 然后我哋斗地主好high阿哈哈哈。呀FI斗地主好厉害 ...
More
Why??why??难道db-db搞调整?点解我成晚都上唔到噶。 搞到我更新唔到啦…… 今日早上喺屋企藕下藕下又一朝。 下午本来想出去啦点知噼里啪啦喺咁落雨,好在后来细翻,可以出去啦。 我、FI、YO一起HIGH TEA。哎D&M嘅意粉真喺超级难吃我好想呕啊……食咗一半我再都忍唔住啦。 然后我哋斗地主好high阿哈哈哈。呀FI斗地主好厉害次次都佢赢~睇嚟我要进修下自己先得。 哎明天回去摞成绩。尽管自己考得不错。但喺老鼠又入不到A班,睇佢咁低落我都有D伤心… YY又话听日唔翻去,火同学又唔翻…我哋嘅大合照点算啊?哎。 真喺好失落。 唔搵?唔搵囖。
Less

0