Winnie
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




本來你體育考試、我特登準備好送水比你 點知,你又話唔落嚟乜×乜×一大堆 都算啦…… 到頭來仲要怪責我、講d咁難聽嘅說話 你知唔知我上物理課個時喊得出噶啦!? 如果唔喺忍住……你真喺令我太傷心啦。 ps.now is 08.05.23 由于上星期无时间写埋佢、 所以最后都放弃啦、 毕竟有d嘢自己知道就好啦。 last。5.16 ...
More
本來你體育考試、我特登準備好送水比你 點知,你又話唔落嚟乜×乜×一大堆 都算啦…… 到頭來仲要怪責我、講d咁難聽嘅說話 你知唔知我上物理課個時喊得出噶啦!? 如果唔喺忍住……你真喺令我太傷心啦。 ps.now is 08.05.23 由于上星期无时间写埋佢、 所以最后都放弃啦、 毕竟有d嘢自己知道就好啦。 last。5.16 两个月。
Less

0