小小
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




好地地,plan咗全部旅行計劃,姐姐(高齡)卻莫名出水痘 Chloe不得已要被送返上海同 ...
More
好地地,plan咗全部旅行計劃,姐姐(高齡)卻莫名出水痘 Chloe不得已要被送返上海同大病毒姐姐隔離 慘在我都係由細個到依家都冇出過,所以要打預防針之餘,亦不能返港。 機票已買定9月18日下晝在浦東機場直飛,我被告誡(威脅)絕對唔可以被傳染。 TO阿爸阿媽,你哋乖喇,我哋新年再見喇唯有,手信想要D咩呢?哈哈 TO阿媽,阿公冇嘢呀嘛?祝佢身體健康! TO阿奶,我係唔會買貴嘢俾你既… 阿仲有,體重報告,39.8KG,娃哈哈,今日食完飯返黎即刻變42 -------騷time。 點擊mouse看下一張。 RIGHT CLICK, "open image in a new window", 即可看到actual size 圖一對白:“媽咪個嘴成寸厚。” “關你鬼事。” 圖二 圖三對白:“我唔係潮童,我只係個潮州兒童。” 圖四 圖五對白:“為保持森林衛生,食完蕉記住收皮。”
Less

6