goo
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




goomusic開左大半日,見到大家都好鐘意,非常開心,多謝大家甘捧場!!!!! 尤 ...
More
goomusic開左大半日,見到大家都好鐘意,非常開心,多謝大家甘捧場!!!!! 尤其係HALL1C shop, 真係反應熱烈到不得了,我都有d比大家嚇親 短短幾個鐘有某d products已經再次sold out左,我而家安排緊梁祝tee同goomusic tee加印,不過製作需時,請大家密切留意。 hall1Cshop只能接受paypal付款,呢個方法對大家都有保障d, 如果令大家不便就唔好意思喇,希望大家自行找方法。 有買左野geh朋友,我地已經處理緊,有d咩size同address問題我地都會個別作出安排,好快你地會收到email通知,暫時請唔好亂send email去hall1c account, 以免打亂其他emails。 補充一句,遲d呢度上軌道之後,我會安排好多驚喜比大家,例如私人醒d獨家短片獨家demos比你地......係咪好期待呢,我都係啊,嘩哈哈哈哈..... 知道大家都有好多不同geh問題,慢慢來慢慢來,呢個site主要maintenance係我付責,有d咩我會盡量改進,請大家耐心d。 p.s. 溫馨小tips屎 : 呢個goomusic flash system係會將大家第一下load geh網information記住(photos especially),就算press reload都一樣,如果想睇下有無update到d相就要clear cache或者quit個browswer再開過喇。
Less

179
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




halo halo halo!!! 籌備多時!!! 期待已久!!! goomusic ...
More
halo halo halo!!! 籌備多時!!! 期待已久!!! goomusic網頁隆重登場!! 響呢度大家可以找到菇料之餘,重可以shopping添!!! 只要去hall1C register即可! 黎玩下啦!!!
Less

174