Derio
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




是日看了JUNO的BLOG 笑死俄了: 與開君於行車中的一段對話. 開:「… ...
More
是日看了JUNO的BLOG 笑死俄了: 與開君於行車中的一段對話. 開:「… 手上某某單曲 demo 的編曲感覺聽起來有點像中島美嘉的歌曲呵.. 你有冇聽她的歌?….」 JUNO:「沒有.. 我很少聽日文歌….. 是不是 “NANA” 那個…?」 開:「………..」 (正經地沉思了好一會兒) 開:「咁我又唔係好清楚候佢有冇 “爛牙” 噃…」 JUNO:「爛牙? ………………………………………………」 ****** 開. 請快快驗驗聽覺吧……….. ---------------------------------------------- 其實我真的喜歡打球. 但是你們常常不譲我打 俄知道.你們最厲害!!!!!! 再挑癮我啊!!!!!!!!!!!!! 笨!!! 我最細路.我最不懂事 你哋大晒!! 從來無想過我感受。 熱死我剌!!!!! 好想駡人!! 就你剌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Less
6