Derio
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




係咪人死咗會好d ? 咩都唔使霖. 其實發生咁多傷害俄嘅嘢.自己已經唔中意佢了吧... ...
More
係咪人死咗會好d ? 咩都唔使霖. 其實發生咁多傷害俄嘅嘢.自己已經唔中意佢了吧... 可能只係喜歡以前嘅生活 俾人寵慣咗.~ 其實講真啊.自己都好中意你噶~ 但係只係俄感受唔到. 或者係俾唔到俄想要嘅嘢挂. 分手都唔捨得離開. 祈求你,保護俄可是個更差理由 俄都係想日日好似浸喺個蜜糖罐度姐~ 雖然俄係有朋友.但係唔可以好似情人咁日日一齊噶. 但係就連日日一齊嘅機會都無. 咁都係想你搵俄先姐. 明唔明? 俄會妒忌.街上情人. 你會俾俄覺得.好似有無你都無所謂咁. 俄會多疑.俄會好難相信你. 俄就會懷念從前.............. 俄都唔識講辣!!!!!!!!!!!!!!叼!!! 其實真係好中意冬天啊~ 咁凍嘅冬天.就算沒人擁抱. 在風中感嘆都好. 蓋著那厚外套.代替天冷被你擁抱~ 冬天才能襯托俄心扉 ----------------- juno!!! 出咗碟辣!!! yeah.!!!
Less
5